Muzica de printese

Nu, nu va ganditi la printesele autohtone, alea colorate si cu kilogramele de aur atarnand gratios la gat.

Ma gandeam la printesele Disney care mi-au incantat copilaria si care, ei bine, cantau toate ca niste privighetori. Cred ca tocmai am descoperit o noua voce de printesa Disney. O cheama Chloe Agnew si canta cu grupul Celtic Woman.  Probabil nu toata lumea agreaza genul acesta de voce, mie insa mi se pare ca asa ar cam trebui sa cante si ingerii asezati pe norisori pufosi.

si cu celelalte fete de la Celtic Woman:

5 comments on “Muzica de printese

  1. none spune:

    foaartee frumos!!!

  2. ioana spune:

    frumoasa muzica mai intai sa ma joc pe jocuri trebuie sa ai pun lui sora mea sa ai pun muzica ca daca nu ai pun se supara si plange…….orsicat muzica e o adevarata printesa e frumoasa eu zic ca nu am mai ascultat asa de muzica de printese! ca am avut scoala si nam putut dar canta tare….. ma duc la scoala papa.

  3. GABRIELA spune:

    DECLAR CA E FRUMOS MUZICA ASTA DE PRINTESE NUMAI CA E DAT SONORUL ATAT DE TARE MA CICALESTE MUZICA ASTA DE PRINTESE!! AM SA O SALVEZ PE CHATUL MEU EU AM 19 ANI JUMATE……..SI AM SI MULTE SAITURI DE MUZICA CU PRINTESE FRUMOASE SAITUL DE PRINTESE FRUMOASE ESTE http://WWW.MUZICAPRINTESE.COM ASTA E SAITUL MAI AM 28 DE SAITURI DAR E MULT SA VILE ZIC SI SA VILE SCRIU MA FRATILOR MA DOARE MANA CAT VAM SCRIS EU AICEA LA O CARTE DE MULTA INPARATIE http://WWW.COLAPEPSI.COM E BUN COLA ASTA AM UN SAIT CU http://WWW.COLAPEPSI.COM HAI SA SPARGEM PIETRELE CARE LE ZICEAM EU CU COLA PEPSI…… E URATA MUZICA ASTA DE PRINTESE URATE SI AM ALT SAIT CU PRINTESE MUZICA ADEVARATA SI FRUMOASA LA http://WWW.MUZICA.HTML. AM PLECAT DND BRB PA PA :-h pa paaaa.

  4. mona spune:

    frumoasa! muzica!!!! prea tare volumul frumoasa! muzica!este faina!!!

Lasă un răspuns

